Komisja Rewizyjna

Wnioski, skargi, zażalenia ;)

Moderator: braern

braern
Moderator
Posty: 286
Rejestracja: 2009.03.30, 21:49

Komisja Rewizyjna

Post przez braern »

W związku z otrzymanym w dniu dzisiejszym pismem (notatka ze spotkania), chciałbym pogratulować i podziękować członkom Komisji Rewizyjnej :D Nareszcie Zarządca ma świadomość, że nie on tutaj rządzi, a nasze osiedle zaczyna wychodzić na prostą - tak trzymać ;)

Efekty już widać, i tylko żal, że trzeba było na to wszystko czekać tak bardzo długo - jeszcze raz dziękuję :)
geni
Posty: 16
Rejestracja: 2009.11.15, 20:14

Re: Komisja Rewizyjna

Post przez geni »

Rzeczywiwscie spotkanie było owocne, przynajmniej jesli chodzi o deklaracje. Wygląda na to, że deweloper ma swiadomość konieczności współpracy z mieszkańcami. Zobaczymy jak bedzie z egzekucją ustaleń.... :)
rycu
Posty: 2
Rejestracja: 2010.10.29, 14:36

Re: Komisja Rewizyjna

Post przez rycu »

Wprawdzie jestem "początkującym" ;) mieszkańcem(właśnie kończę prace wykończeniowe - przy okazji przepraszam Sąsiadów za uciążliwości, ale to już naprawdę ostatnie dni), ale śledzę temat Komisji od pewnego czasu i przyłączam się do podziękowań za Wasze zaangażowanie. Przeczytałem notatkę ze spotkania i popieram wszystkie przedstawione tematy. Mam tylko jedną drobną sugestię, oczywiście o ile jest możliwa do wprowadzenia - najlepiej ustalać terminy wykonania czynności przez administratora. Wtedy w przypadku niewywiązywania się można jasno powiedzieć "miało być 2 tygodnie temu załatwione".
braern
Moderator
Posty: 286
Rejestracja: 2009.03.30, 21:49

Re: Komisja Rewizyjna

Post przez braern »

Pojawiło się lustro przy wyjeździe z garaży - a zarządca tak się upierał, że on by chciał, ale się nie da :-)
Oby tak dalej Komisjo :D
Tariq
Posty: 15
Rejestracja: 2010.10.01, 10:50

Re: Komisja Rewizyjna

Post przez Tariq »

kiedy zebranie mieszkańców jakieś walne?
Monika P.
Posty: 1
Rejestracja: 2012.10.01, 11:42

Re: Komisja Rewizyjna

Post przez Monika P. »

Witam,