Absolutorium dla Zarządcy

Nic o nas bez nas :)

Moderator: braern

braern
Moderator
Posty: 286
Rejestracja: 2009.03.30, 21:49

Absolutorium dla Zarządcy

Post przez braern »

Witam,

Mam pytanie w związku z korespondencją od Zarządcy jaką można ostatnimi dniami znaleźć w skrzynkach.
Czy ktoś jest w stanie z tej masy cyferek stwierdzić czy jest dobrze czy źle? :roll:

Ktoś się w tym orientuje?
Czy planowane opłaty/wydatki są dobrze przewidziane?
Ktoś chce nas okantować, czy nie? ;)

Mamy się martwić brakującymi w kasie 60 tysiącami?

PS. Jak tak sobie patrzę na to ile miesięcznie zarabia Zarządca... to mam ochotę zmienić zawód :o
PS2. Od razu uprzedzam, że nie jestem księgowym, i do tego zawodu to mi baaaaardzo daleko więc dla mnie to wszystko wygląda strasznie :)
pawek4
Posty: 37
Rejestracja: 2009.04.10, 21:34

Re: Absolutorium dla Zarządcy

Post przez pawek4 »

Czy mozesz napisac co dostales? Ja nic w skrzynce nie mam.
braern
Moderator
Posty: 286
Rejestracja: 2009.03.30, 21:49

Re: Absolutorium dla Zarządcy

Post przez braern »

Zawiadomienie o zebraniu właścicieli lokali które ma się odbyć 7 kwietnia w ADGAR PLAZA (Postępu 17A), i na którym ma zostać podjętych kilka uchwał (np. kolejne pozwolenie na sprzedaż alkoholu w lokalu usługowym) i udzielenie Zarządcy absolutorium.

Do zawiadomienia dołączone są m.in. sprawozdania finansowe z masą różnych wyliczeń, których oczywiście nie ogarniam ;)
mieszkaniec
Posty: 11
Rejestracja: 2009.11.20, 16:40

Re: Absolutorium dla Zarządcy

Post przez mieszkaniec »

Podsumowując trzeba zmienić zarządcę! ZWOLNIĆ
Zarządza w taki sposób ,że mamy OGROMNE Zadłużenie. OGROMNE! Moja propozycja jest taka, by spłacić to kosztem wynagrodzenia dla zarządcy- jest beznadziejnym managerem i musi ponieść odpowiedzialność za starty.